#1 Skrevet Juli 15, 2009 Hei. jeg har lett etter vakumlekkasjer på min PL motor. å fant ut at den trakk falskluft rundt alle injektorene. jeg skiftet de to o-ringene som sitter rundt dysene, men den trekker fortsatt falskluft (tester med startgass) er det noen fler tetninger som det går ann å bytte? eller hva er eventuelt feilen? mvh joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 15, 2009 jeg ser man får kjøpt dette: http://www.autohausaz.com/search/imageexpand.aspx?imageurl=../secure/PartImages/035133554.jpg http://www.autohausaz.com/search/imageexpand.aspx?imageurl=../secure/PartImages/034133555A.jpg noen som har skiftet disse før? og hvordan man skifter de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 (endret) Jeg har skiftet disse på min. Det er sannsynligvis den brune plast sylinderen og o-ringen som sitter på tuppen av dysene som er dårlige.. Men kan hende du må av med innsuget for å få løs den plast sylinderen da denkan sitte godt. Det var det jeg fant ut på min. Jeg bytta alle de metall hylsene også, men det var nok ikke noe poeng. Edit: Kan jo hende du kanskje skulle bytta o-ringen på toppen av dysa(den tjukkeste), den som tetter i den metall hylsa du har bilde av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2009 takk for tipset, har byttet den tykke o-ringen øverst på dysa, og den lille som sitter nederst på dysa.. er det flere o-ringer da? og åssen er det ment at man skal få ut den brune plastsylinderen? kan man skru ut metalhylsene med umbrakko? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2009 Er kun de 2 o-ringene, men den lille har lett for å gå istykker hvis den brune plasthylsa er gåen. Er bare å skru den ut med passende umbraco, så skal den brune sitte fast, noe den ikke gjorde på 2 av mine sylindre, så jeg må av med innsuget.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 18, 2009 ah, okei.. så den brune foringen sitter fast i underkant av den messingforingen? men har også funnet enda en o-ring som det går ann å kjøpe.. sitter det en mellom den brune hylsen og messingforingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 18, 2009 sitter nok ikke mellom de to,men kan hende det skal være en mellom den brune og innsuget. Uten at jeg skal si det helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...