#1 Skrevet Juli 15, 2009 (endret) TRenger å låne et slikt verktøy om en ukes tid når delene ankommer. noen som kan låne vekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2009 Fremdeles på utkikt om noen har dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2009 Jeg har, men er på Rennesøy nord for Stavanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2009 Noen som har som er litt nærmere? trikset om å sette bilen i gir og bremse holdet ikke så skulle absolutt hatt lånt dete verktøyet.. har demontert alt også Så noen i bergen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2009 Visst du er litt nevenyttig så er det ikke så altfor vanskelig å lage seg noe som kan gjøre den jobben da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2009 Kan fint bruke en fastnøkkel og til denne jobben. Gikk fint for meg. Men jeg har også fått låne slike verktøy på Møller. Bare spurte om å låne i noen dager, og det var ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 14, 2009 Kan fint bruke en fastnøkkel og til denne jobben. Gikk fint for meg. Men jeg har også fått låne slike verktøy på Møller. Bare spurte om å låne i noen dager, og det var ikke noe problem. hvor går fastnøkkelen `som holdet imot da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2009 Har et tilsvarende volvo verktøy som er så og si likt. brukte det når jeg skiftet på min gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...