#1 Skrevet Juli 15, 2009 Hei, Noen som har tips om hvilke 17" felger som har plass til mye bremser? Jeg monterer nå 330x32mm bremser med Brembo Big Red calipere, og det ble dårlig med plass inni felgene jeg hadde tiltenkt banekjøring Kan ikke space ut da det er trangt nok i skjermen fra før av. 8x17 eventuellt 7,5x17, 5x100, ET rundt 35. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2009 Bump Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156198 A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 O.Z.! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156198 A.J. Trenger forsåvidt vinterdekk også, så her kunne jeg slått to fluer i en smekk. Eneste ankepunktet er at jeg da ikke har trangtilsynsvennlige hjul å vise bilen med i forbindelse med godkjenning av senk osv. Adaptere ser de vel ikke akkurat lyst på? Big Reds du har under der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg har jo forsåvidt ett par sett RH ZW1 liggende, men legeringen i disse egner seg dårlig til banekjøring. Da måtte jeg isåfall handlet rustfrie kanter og da blir felgene sikkert skamtunge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2009 O.Z.! De veier ihvertfall lite, er kjente for å tåle mye bank og er det også mye plass inni dem så er jo det ett stort pluss. Ankepunktet må være prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2009 skulle ikke forundre meg om orginale S6 16" ville gå over bremsene. Ikke at de er så pene, men for banekjøring burde de være ok. lettere felg og lettere dekk.. Faktisk så går orginale 15" S4 felg over org S6 314mm bremser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2009 De veier ihvertfall lite, er kjente for å tåle mye bank og er det også mye plass inni dem så er jo det ett stort pluss. Ankepunktet må være prisen Det pleier å være sånn at det koster å ha det beste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2009 skulle ikke forundre meg om orginale S6 16" ville gå over bremsene. Ikke at de er så pene, men for banekjøring burde de være ok. lettere felg og lettere dekk..Faktisk så går orginale 15" S4 felg over org S6 314mm bremser! S6 har 5x112 og med adaptere til 5x100 så blir nok inpresset alt for lavt, og dessuten så er det ikke radiellt jeg sliter med plass, det er caliperen som er for brei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2009 Det pleier å være sånn at det koster å ha det beste. Synd, men som oftest sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Kan du ikke se om du klarer å få fatt på noen fete compomotive? Gråe eller noe... De 6 eika er jo fete som fy, og de er jo kjent for å ha god plass...!! Tåler jo deng også http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp?range=MO6_0006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 20, 2009 Problemet er å få råd til alt før Rudskogen treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2009 Problemet er å få råd til alt før Rudskogen treffet Sier mannen som lever på havregrøt? Trenger jo ikke kjøpe nytt...fins brukt og compomotive finnes det jo ganske mye av i rallye/motorsport miljøet.. Sjekk ut noen forum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2009 Sier mannen som lever på havregrøt? Trenger jo ikke kjøpe nytt...fins brukt og compomotive finnes det jo ganske mye av i rallye/motorsport miljøet.. Sjekk ut noen forum.. Lever på havregryn nettopp fordi alle pengene går til bil, bil og atter bil Lite 5x100 i rallye/motorsport vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 20, 2009 Lever på havregryn nettopp fordi alle pengene går til bil, bil og atter bil Lite 5x100 i rallye/motorsport vil jeg tro Tro kan du gjørr i kirken... Sjekk nå opp iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 20, 2009 Forresten, bruker ikke Subaru 5x100? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 20, 2009 Tro kan du gjørr i kirken... Sjekk nå opp iallefall... Min religion er bil, så får andre tro på usynligheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 20, 2009 Hehe, luksusfellen neste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 20, 2009 Rimelig sikker på at du får 6 eket Compo MO i 5 x 100, god plass er det i den vertfall, klemmer 324mm i 16" med willwood kalipere. Men så e de jo igjen svintunge. som nevnt, OZ, superlegera sluker bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 20, 2009 Rimelig sikker på at du får 6 eket Compo MO i 5 x 100, god plass er det i den vertfall, klemmer 324mm i 16" med willwood kalipere. Men så e de jo igjen svintunge.som nevnt, OZ, superlegera sluker bremser Compomotive er for tunge ja! Superleggera er gått ut, Ultraleggera er arvtageren. Den er faktisk 200gram tyngre enn superleggera i 18" Spørs egentlig hvor mye man skal legge i det.. har også lyst på lettere felger, for det gjør underverker med en bil! (hadde jeg bytta til 18"ultraleggera på R32`en hadde jeg spart meg tett på 5kg pr hjul!!! Det er 20kg på bilen!!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg vurderte faktisk OZ i 17" på bilen for denne sesongen, men jeg kom over ett tilbud på todelte 19" Oettinger felger jeg ikke kunne takke nei til Vurderer faktisk å kvitte meg med 19 tommerene på sikt da jeg egentlig er mest på jakt etter kjøreegenskapene i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Frode: Kjøper man Ultraleggera HLT er de vel lettere igjen. Har også kommet en ny O.Z.-felg nå som er enda lettere; Alleggerita HLT edit: 6,30 kg vs 6,94 kg, 7x17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 20, 2009 BBS CH har masse plass til svære kalippere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...