#1 Skrevet Juli 16, 2009 hallo jeg skal kjøpe senkesett til minn golf g60 1991 mod. derfor lurte jeg på hva folk anbefaler.og så lure jeg på hvor mye er anbefalt senk med 16 tomms felger dette er litt viktig da bilen skal vises. hva slags coilover anbefaler dere. jeg er ute etter et billig sett. med god holbarhet. skrik ut hvis noen har noe tilsalgs....andreas:tr: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2009 noen som har noe å anbefale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 Hva er budsjettet ditt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 ca 5000 te 10000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2009 Fk, KW v1 eller H&R's lave utgave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2009 er v max bra merke eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2009 Er vel mange som mener det er et greit nok merke, men personlig ville jeg ha lagt mer penger i det, hvis jeg hadde råd. FK feks er ikke så mye dyrere, og det er mange som har gode erfaringer med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2009 Er vel mange som mener det er et greit nok merke, men personlig ville jeg ha lagt mer penger i det, hvis jeg hadde råd. FK feks er ikke så mye dyrere, og det er mange som har gode erfaringer med det. hvor får man kjøpt fk automotive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2009 Tom Are og Håkon her på forumet selger vel det. Ellers er jo ebay.de et alternativ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...