#1 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg jobber med å få tak i et nytt ratt til Touranen min. Kan jeg bytte over airbagen (innholdet) fra et 4-ekers ratt til 3-eket og bare bytte dekselet over? Takknemlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg jobber med å få tak i et nytt ratt til Touranen min. Kan jeg bytte over airbagen (innholdet) fra et 4-ekers ratt til 3-eket og bare bytte dekselet over? Takknemlig for svar. kjøper som oftest ratt med airbag i. Men det spørst jo om det er samme type airbag i de to. Da er det jo ikke problem. Kom med et litt mer konkret spørsmål:) kanskje hvordan ratt er det du har og hvordan ratt er det du skal ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 Får prøve igjen da På Touranen har jeg i dag det 4-ekede rattet i plast som er standard på Trendline (Touran og Golf m.fl). Jeg vil bytte dette i rattet som er 3-eket (den typen som sitter i de fleste nye Passater (sportline og opp) i skinn. Hadde ikke mulighet til å laste opp bilder akkurat her jeg sitter men begge rattene burde være kjent. Hadde jo selvsagt vært det beste om jeg fikk tak i et komplett ratt da, men det er ikke så lett. I tillegg er det langt billigere å få tak i nye ratt uten airbag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...