Bytte airbag over til annen type ratt

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med å få tak i et nytt ratt til Touranen min.

Kan jeg bytte over airbagen (innholdet) fra et 4-ekers ratt til 3-eket og bare bytte dekselet over?

Takknemlig for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg jobber med å få tak i et nytt ratt til Touranen min.

Kan jeg bytte over airbagen (innholdet) fra et 4-ekers ratt til 3-eket og bare bytte dekselet over?

Takknemlig for svar.

kjøper som oftest ratt med airbag i. Men det spørst jo om det er samme type airbag i de to. Da er det jo ikke problem. Kom med et litt mer konkret spørsmål:) kanskje hvordan ratt er det du har og hvordan ratt er det du skal ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får prøve igjen da :)

På Touranen har jeg i dag det 4-ekede rattet i plast som er standard på Trendline (Touran og Golf m.fl). Jeg vil bytte dette i rattet som er 3-eket (den typen som sitter i de fleste nye Passater (sportline og opp) i skinn.

Hadde ikke mulighet til å laste opp bilder akkurat her jeg sitter men begge rattene burde være kjent.

Hadde jo selvsagt vært det beste om jeg fikk tak i et komplett ratt da, men det er ikke så lett. I tillegg er det langt billigere å få tak i nye ratt uten airbag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.