#1 Skrevet Juli 16, 2009 Har en ganske kraftig turbosusing mye kraftigere enn andre B5r og på slutten høres det noen ganger ut som den har dumpvalve. Og noen ganger kutter den turboen om jeg feks drar 3000+ i turtall. Har ikke noe VAG-COM tilgjengelig men sist jeg sjekka diagnose fikk jeg beskjed om gåen LMM så den ble bytta holdt seg en liten stund. Så var jeg på et verksted etter den begynte å tulle igjen da ble det byttet magnetventil og han som monterte den sa at Wastegaten(?) hengte seg opp å det var derfor jeg ble uten turbo. Men etter magnetventilen ble bytta holdt det en stund så har den begynt å tulle igjen ikke like ille som før riktig nok. Turboen plystrer også ganske mye bare den står å går på tomgang. Noen som har noen formening om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2009 Kan også nevne at den heller ikke ryker ved tomgang eller pådrag, og den har en tendens til å kutte turboen lettere i kraftige motbakker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2009 trykk lekkasje, eller dårlig turbo.. koksing av vnt mekanisme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...