Anbefalte innlegg

Hei! Noen som vet om det er mye arbeid å bytte speilhus på en A8 05 modell? Vurderer å bytte de orginale ut med S8 speilhus, må bare vurdere om det er på grensen til å bli harry først...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme jobben som på en A6 så tar du det på strak arm.. Speilet er sansynligvis bare pressa på plass i en liten sokkel, bare å dra rett ut om mulig, deretter er det bare å se hva annet som løsnes for å få av selve huset..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skikkelig harry og en kjempejobb!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme jobben som på en A6 så tar du det på strak arm.. Speilet er sansynligvis bare pressa på plass i en liten sokkel, bare å dra rett ut om mulig, deretter er det bare å se hva annet som løsnes for å få av selve huset..

Ok, så det er ikke en kjempestor jobb altså. Regner med jeg bestiller speilhusene på Møller så får jeg de til å sette de på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Største stresset er som regel å få ut speilet uten å lage sprekker. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bytte det for halve prisen av hva Møller forlanger : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selve speilet\glasset koster vel ikke noe enormt i forhold til speilhuset.. Min erfaring med å løsne slike ting er å forstå mekanikken og gjøre det i EN bevegelse, ikke nøling.. Som regel usikkerhet som forårsaker skader..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bytte det for halve prisen av hva Møller forlanger : haha :

Hehe, ikke en dum ide:) Vet du prisen på speilhusene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3000,- stk

Ikke ille pris!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.