#1 Skrevet Juli 16, 2009 Hei! Noen som vet om det er mye arbeid å bytte speilhus på en A8 05 modell? Vurderer å bytte de orginale ut med S8 speilhus, må bare vurdere om det er på grensen til å bli harry først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2009 Om det er samme jobben som på en A6 så tar du det på strak arm.. Speilet er sansynligvis bare pressa på plass i en liten sokkel, bare å dra rett ut om mulig, deretter er det bare å se hva annet som løsnes for å få av selve huset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 Det er skikkelig harry og en kjempejobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 Om det er samme jobben som på en A6 så tar du det på strak arm.. Speilet er sansynligvis bare pressa på plass i en liten sokkel, bare å dra rett ut om mulig, deretter er det bare å se hva annet som løsnes for å få av selve huset.. Ok, så det er ikke en kjempestor jobb altså. Regner med jeg bestiller speilhusene på Møller så får jeg de til å sette de på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2009 Største stresset er som regel å få ut speilet uten å lage sprekker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg kan bytte det for halve prisen av hva Møller forlanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2009 Selve speilet\glasset koster vel ikke noe enormt i forhold til speilhuset.. Min erfaring med å løsne slike ting er å forstå mekanikken og gjøre det i EN bevegelse, ikke nøling.. Som regel usikkerhet som forårsaker skader.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg kan bytte det for halve prisen av hva Møller forlanger Hehe, ikke en dum ide:) Vet du prisen på speilhusene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2009 3000,- stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2009 3000,- stk Ikke ille pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...