#1 Skrevet Juli 16, 2009 Hei Jeg driver å setter in en Greedy full auto turbo timer i A4 Tq min. Jeg følger en DIY fra ett forum, men står litt fast nå da jeg skal finne ODB2 kontakten å koble til en BLÅ\Svart ledning jeg finner ikke denne kontakten jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2009 Link til guiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 http://www.audiworld.com/tech/elec98.shtml Er til litt nyere men bør passe ganske bra til b5 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 Du vet guiden er til B6... Morsomme er når du skal finne den ene røde ledningen fra tenningen.. Alle 3 funker sånn nesten bra, med unntak av at vinduene og ting klikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 16, 2009 jepp det veit jeg,men bør være ganske lit til b5 det andre som står det passer ganske bra så. Er nok den du mener jeg leter etter nå, for dem andre er bare strøm+jord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 16, 2009 The red wire from the harness goes to the #30 in the terminal There is another black/blue wire that is coming from the OBD2 connector that will be connected with the green wire from the harness. I found it easier to remove some of the back wrapping on the old cable to make it easier to do that. You can splice into the wire or cut the thing like I did and then use German "luesterklemmen" or t-taps to connect everything back together. Dette er fra en Guide som er brukt på en 00TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 16, 2009 Noen som har koblet dette i en b5 før her? Finner ikke noen av dem ledningen som guidene tilsier jeg egentlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 16, 2009 Logisk hvor de er... Morsomme er når du skal finne den ene røde ledningen fra tenningen.. Alle 3 funker sånn nesten bra, med unntak av at vinduene og ting klikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 16, 2009 Trenger egentlig bare tennings strøm, konstant strøm + jording for att det skal funke. Skulle vist fargene på tennings strømen bare egentlig, er ikke rød på min. Burde vell hatt speed også for å få det helt riktig men er en start å få det til å funke bare. konstant strøm tar jeg bare fra den nr "30" jording er jo greit nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 18, 2009 lurer fortsatt på hvor jeg skal ta denne tenningstrømen i fra, er vell ON strømen jeg skal ta ikke ACC som går til radio o.l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 19, 2009 Da er denn i gang, mangler egentlig bare å få koblet til speed nå så er den ferig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...