#1 Skrevet Juli 16, 2009 (endret) Prøver å finne ut hvilken senkesett som er rett til en S4 avant her, Men finner ingen som passer Hva har dere montert som er blitt godkjent. Sliter med å finne et sett som har mer en 1050kg aksellast bak Gjeller 2.2T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2009 Prøver å finne ut hvilken senkesett som er rett til en S4 avant her, Men finner ingen som passerHva har dere montert som er blitt godkjent. Sliter med å finne et sett som har mer en 1050kg aksellast bak Gjeller 2.2T Veldig viktig at det er i orden ihvertfall.. hvis du har tenkt til å godkjenne det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg har brukt 29997 og bruker 29861 nå. Sistnevnte har jeg fått godkjent i vognkortet. Første settet er til A6C4Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 I følge H&R har dem ingen direkte senkefjærer til S4 C4 Avant 2.2T. Kun et til V8 mener jeg. 100/A6/S6/S4 (Q) senkefjærer går om hverandre, men det spørs jo hva kontrolløren vil si på det. Ville tatt en prat med han som skal godkjenne det før du hiver det på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...