#1 Skrevet Juli 16, 2009 Jeg ska trekke en strøm kabel igjennom torbedoveggen på golf 5, hvor er den beste plaseringa får dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2012 Har samme utfordring. Noen som har noe svar på dette? Håper jeg slipper å borre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2012 Har samme utfordring. Noen som har noe svar på dette? Håper jeg slipper å borre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2012 Lurt om du skriver i Topic hva du trenger hjelp til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2012 Lurt om du skriver i Topic hva du trenger hjelp til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2012 har glemt og skrive at jeg har funne ut hvordan Jeg måtte ta ut bateri kassa og under der er det styrestanga eller hva det hetter og der er det et hull i gjenom stort nokk til og trekke igjenom kabeln 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...