#26 Skrevet Juli 18, 2009 Du bør løpe ned og rive av maskeringen nå! Venter du til i morgen reiser du kanskje med lakken også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 18, 2009 Utrolig morsom lesing, men funderer fælt på hvordan du fikk lakkert taket så nærme taket. Ser jo ikke akkurat ut som du hadde mye arbeidsrom mellom der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 19, 2009 Du bør løpe ned og rive av maskeringen nå! Venter du til i morgen reiser du kanskje med lakken også. Ooops, det har jeg ikke tenkt på. Skal en tur opp i garasjen nå, får prøve og være veldig forsiktig når jeg tar teipen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 19, 2009 Utrolig morsom lesing, men funderer fælt på hvordan du fikk lakkert taket så nærme taket. Ser jo ikke akkurat ut som du hadde mye arbeidsrom mellom der He,he. Er vel ca 30-40 cm opp til taket, og lampen henger midt på, så gikk på et vis og sprøyte det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 19, 2009 Ooops, det har jeg ikke tenkt på. Skal en tur opp i garasjen nå, får prøve og være veldig forsiktig når jeg tar teipen. og dra med en kniv bortover kanten er en grei løsning:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 19, 2009 Har fått av all maskering nå. Gikk bare fint det uten og ødelegge noe lakk. Begynte sånt smått og montere litt på bilen. Regner med at jeg klarer og montere resten av bilen imorgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 20, 2009 Veldig spennende tråd! Jeg har selv tenkt å fjerne litt rust på bilen min, og har null peiling på dette, så fint med noen som har gjort det før som kan forklare litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 20, 2009 Vel, idag har jeg fått montert nesten alt på bilen. Gjenstår litt innvendig og litt lister etc. Ble ikke så supert resultat egentlig, men om man ikke er nærmere bilen enn 5 meter, så ser den jo strøken ut:) Ble ivertfall stooor forskjell ifra før: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 20, 2009 Mye utav rusten som var på siden av bilen kom ifra gnag på lakken ifra plastlistene. Dette skal jeg prøve og hindre at skjer igjen, så jeg har kjøpt inn 3M sin blankteip ment for innstegsåpninger etc. Denne strimler jeg opp og legger under listene der hvor de berører lakken. Kan ikke slipe av listene heller, for de må ha press imot karosseriet, ellers vil de riste. På bildet kan man se teipen som ligger under listen som holder skiltlyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 21, 2010 så jo egentlig ganske greit ut til å være lakkert i en garasje full av støv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 22, 2010 Joda, det blei ikke så galt. Som vi sier, pent langt ifra, men langt ifra pent:) Kjørt et år nå, og lakken holder fint den. Noen steinsprang iløpet av vinteren, men det er vel normalt det. Kanskje flikke litt i sommer om man har ork. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...