#1 Skrevet Juli 16, 2009 Trenger litt hjelp her.. Bilen er en 99 A6 Avant Med navi pluss.. står RNS-A6 på den.. Fra vag com VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 4B0 035 192 A Component and/or Version: Navigation 0001 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 02325 1 Fault Found: 00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52) 36-00 - Open Circuit Fant ut dette på ei nederlansk side om feilkoden jeg fikk (oversatt med google) feilkode: 00862 com Antenne for navigasjon (R50/R52) du Antenne für Navigation (GPS) (R50) / (R52) og Antenne for GPS-navigering (R50/R52) Ytterligere info om feilkoder. Periodisk Mulige symptomer: Ukjent Mulige årsaker: Ledninger og tilkoblinger R50/R52 defekt Mulige løsninger: Sjekk Måle Verdi Blocks Reparere ledninger og kontakter Erstatt R50/R52 Så hva er R50/52, og hvor finner jeg eventuelt disse? Ser at det er en åpen krets og lurer på om noen har vært bortig dette noen ganger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 16, 2009 defekt antenne tipper jeg.. STANDARD feil.. Ny orginal antenne koster flesk.. Får kjøpt antenner på ebukta til 150.- som du skjuler opp under dashbordet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 16, 2009 Takker for svar Ja tengte tanken selv da jeg fant ut at navien ikke fikk signal og alt var i orden bak den får se litt rundt på ebukta etter ei ny ei da.. dritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 16, 2009 http://cgi.ebay.com/POWERFUL-Antenna-for-Audi-GPS-Navigation-System-A6-A8_W0QQitemZ120111928718QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1bf73a958e&_trksid=p3286.m20.l1116 Handla fra de, kjapp levering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2009 Irrer ofte i filler elektronikken i antennefoten ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 17, 2009 Takker for svar og tips har leitet litt rundt på nettet etter antenner til navien, mange fine billige i USA Kanada.. men frakta er jo på meir enn antennen hehe får høre med møller på mandag om hvor mye de skal ha for ei om det ikke er noen her som vet det? (så jeg får noe og sammenligne med) Fikk også dette av en kompis sitter virkelig antennen i bagasjeroms luken?? og ikke i taket.. ser jo enkelt ut og bytte den originale, eller se etter om jeg kan fikse den må sjekkes Navigationssystem I (målnavigation) (till vecka 26/99) Antenn för navigation (GPS) -R50, ur- och inmontera -Limousine- Antennen är infäst i bagagerumsluckan. Urmontering: ‒ Montera först ut klädseln för bagagerumsluckan. ‒ → Skruva loss antennförskruvningen -1- (35 Nm) från bagagerumsluckan -2-. ‒ → Trä försiktigt ut antennledningen -1- ur den vänstra öppningen i bagagerumsluckan -2-. ‒ Skjut skumplastklädseln -3- för stickförbindningen åt sidan och dra isär stickförbindningen -4-. Montering: ‒ Utför inmonteringen i omvänd ordningsföljd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 17, 2009 Avant, da ligger gps sammens med radio antenna på taket.. Den antenna jeg linka til kosta vel 150.- eller noe ?? Ny orginal antenne fra Møller koster i overkant av 3000.- om det ikke var nærmere 4000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 17, 2009 ja var det jeg mente også.. er jo en litt større antenne del som det står gps på, på taket. men ble litt usikker da jeg fikk det fra kompisen min.. fy f... så dyrt før noe så lite... trur det blir den på linken fra deg ben takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 17, 2009 Jeg tok ned hanskerommet og la antenna så langt opp mot kaross som mulig, har stort sett gps dekning over alt, plasseringen kunne sikkert vært mere optimal, men det gadd jeg ikke der og da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 17, 2009 godt tips skal se hvor jeg finner plass til den da kjøpte jeg den på ebukta og mr. paypal sa det kom på 117kr hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 6, 2009 jeg har også problemer med sattelitt mottak, jeg har en sånn liten ekstern antenne som jeg hadde montert over hanskerommet... men får ikke godt nok signal der, har også tatt ut antennen å lagt den opp på dashbordet uten noe bedre hell... hiver jeg den på taket på bilen så får jeg plutslig kjempebra mottak... så regner med at antennen min er av ymse kvalitet siden den ikke takler å ligge inne i bilen... noen som har forslag til en bra liten gps antenne med magnet som kan monteres inn over hanskerommet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 6, 2009 http://cgi.ebay.com/POWERFUL-Antenna-for-Audi-GPS-Navigation-System-A6-A8_W0QQitemZ120111928718QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1bf73a958e&_trksid=p3286.m20.l1116 Handla fra de, kjapp levering.. Denne linken fungerer framdeles helt fint.. Trygg og rask selger på ebay.. Min antenne ligger som beskrevet opp under hanskerommet, inn mot sideskjerm\kaross, mister aldri\sjelden mottak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2009 jeg har også problemer med sattelitt mottak, jeg har en sånn liten ekstern antenne som jeg hadde montert over hanskerommet... men får ikke godt nok signal der, har også tatt ut antennen å lagt den opp på dashbordet uten noe bedre hell... hiver jeg den på taket på bilen så får jeg plutslig kjempebra mottak... så regner med at antennen min er av ymse kvalitet siden den ikke takler å ligge inne i bilen... noen som har forslag til en bra liten gps antenne med magnet som kan monteres inn over hanskerommet ? Har du frontrute og sidevinduer med innebygd varmedempende folie? Da demper denne også signalene fra GPS-sattelittene til omtrent null. Legg antennen foran torpedoveggen, rett under plastdekselet rett inne ved vinduet, men pass på så ikke vinduet eller andre metalldeler dekker over fri sikt, da er du like langt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...