#1 Skrevet Juli 17, 2009 Hei, jeg ønsker å kjøpe en ny frontfanger på min golf evt bak og. men da uten denne svarte plastikklista som de har. Så da er jeg på utkikk etter en nettbutikk som har noen frontfagere som ikke ser helt overstylet ut. Ønsker å prøve å beholde litt orginalt utsende. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2009 se på tm-tuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2009 http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1660 er dette en frontfanger, den var veldig billig til å være det vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2009 det er bare leppa under. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Da forstår jeg Har fått hvite at R32 er å anbefale og etter å ha sett litt, er jeg ganske enig, vet noen prisen på R32 frontfanger fra møller? fikk ett tips at de også solgte der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 18, 2009 (endret) Ta kontakt med møller,så får du riktig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2009 R32 er jo konge da.. men tror det kan bli ganske kult hvis du tar den cleane dietrich fangern med jubileums leppa under=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2009 (endret) En ny front R32 fra Møller koster 8000kr ny.. Sideskjørtene 3000kr per stk. og bak koster 8000kr også. Så, brukt anyone? men ca 6500kr på fronten om man var medlem her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...