#1 Skrevet Juli 17, 2009 Hei ! Skal ta av dørtrekket på førerdøra på min 2006 A4 Avant. Kan noen fortelle meg kor skruene sitter? Evt. fremgangsmåte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 17, 2009 Bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2009 Hei !Skal ta av dørtrekket på førerdøra på min 2006 A4 Avant. Kan noen fortelle meg kor skruene sitter? Evt. fremgangsmåte? Det sitter en stjerneskrue i underkant midt på. Dekorlista midt på dørtrekket vippes forsiktig rett ut. Begynn bakerst på lista. Bak den sitter det 4 stjerneskruer. Ved dørhåndtaket er det et lite plastdeksel som skjuler de 2 siste skruene. Dra dørpanelet rett ut av plastklipsene som nå er igjen. Start nede i et hjørne. Når det er løst, løft det over kanten oppe ved vinduet. Bak på dørpanelet er det noen ledninger og wiren til døråpnerhåndtaket. Når dette er koblet fra er dørpanelet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2009 (endret) Takker for en bra detaljert beskrivelse. Det setter eg pris på. Fin bil du har forresten !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...