#1 Skrevet Juli 18, 2009 Jeg er på jakt etter en polish som gjør at vannet preller av på samme måte som RainX, men som egner seg til bruk på plast. Er jo masse produkter beregnet på glass, men lite til plast. Jeg bruker en cleaner og polish fra Meg's nå på lyker, vindskjerm på båt osv, men synes ikke akkurat vannet preller av slik det f.eks. gjør på lakken på bilen. Blir blankt og fint, og ser godt igjennom, men etter at første sjøsprøyten har tørket, er det en annen historie. Samme er det med lykene i saltsuppa, skulle hatt noe som gjør at salt og skit bare renner bort. Noen som har noen anbefalinger av produkter? De typiske som er til glass er ofte for sterke til plast, med krakellering over tid som resultat, og det er jo ikke alltid like billig å rette opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 18, 2009 Nanolotus Vindusforsegling Jeg har brukt disse på plastlykter med hell. Men ikke testet over lengre tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 18, 2009 Virker som om de er utsolgt for veldig mye på scandicshine, noen andre steder å få tak i dette i norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 SS har NanoLotus forsegling inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...