#1 Skrevet Juli 18, 2009 Hvor dan bytter jeg olje på girkasse på en V6 TDI 4-Motion Automat. jeg har begynnt å få litt hard giring i det siste så da antar jeg at en oljeskift er rett rundt hjørnet. og evt hva slags olje skal brukes på denne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2009 ingen som vet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2009 ingen som vet ? Forumet er vel full av tråder om dette. Ligger vel til og med en DIY om det... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54266 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 Takker for link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 hei.. man må skru ned bånd pluggen..olja skal opp igjen i det hullet.. tror det er et spesial værktøy på det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...