#1 Skrevet Juli 19, 2009 Heisann , plutseli her en dag så startet lyset i dashbordet på min 96 A4 B5 å lyse veldi veldig svakt , bare i dashen ikke på brytere og slikt. når jeg har lysene i av posisjon (kjørelys uten lys i dashen) så lyser KM måleren san som den skal , men når jeg skrur på parklys eller kjørelys posisjon så lyser lysene i dashen kjempesvakt og lyset i Km telleren og lyser kjempe svakt. dette er mildt sakt kjempe irriterende ! har sett over sikringer , og der er alle like hele... hva kan det være da ? dårlig kontakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 Du har ikke vært nær dimmebryteren a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2009 Bilen min har ingen dimmebryter som jeg vet om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2009 etter litt søking rundt fant jeg ut at knappen som en stiller klokken med funker som en dimmer ja , og den hadde jeg komt borti.. føler meg jævla dumm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2009 hehe regnet med det var det ja. Men da er jo problemet løst så vet du det til nestegang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 19, 2009 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...