#1 Skrevet Juli 19, 2009 Mener så bestemt at jeg har sett en tråd her inn der en eller annen byttet fjærene i demperene til bakluken slik at den spretter litt mer opp når man trykker på "åpne bakluke" knappen på nøkkelen.Her er en how to på engelsk, men jeg vil gjerne vite om noen her inne har gjort det samme og kan fortelle meg hvilke fjærer som er brukt. Mulig det er jeg som er dårlig til å lete/søke men finner ingen tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 Mener så bestemt at jeg har sett en tråd her inn der en eller annen byttet fjærene i demperene til bakluken slik at den spretter litt mer opp når man trykker på "åpne bakluke" knappen på nøkkelen.Her er en how to på engelsk, men jeg vil gjerne vite om noen her inne har gjort det samme og kan fortelle meg hvilke fjærer som er brukt. Mulig det er jeg som er dårlig til å lete/søke men finner ingen tråd Mattis gjorde dette på den hvite Golfen sin. Blar du gjennom tråden hans så finenr du det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2009 Og om man kjører med disse fjørene for lenge vil man tilslutt ha en bakluke som aldri ser ut som om den er helt igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 Det vil jeg jo ikke ha, men har en kunde som er veldig hypp på dette. Vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...