#1 Skrevet Juli 19, 2009 har en lekkasje fra diffen bak der hvor mellomakslingen sitter på flensen mot diffen, noen som har byttet simring her? bare å dra selve flensen ut? takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2009 Fant du ut av dette? Var det en grei jobb? Har samme lekkasjen selv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2009 Hei. nei, har ikke kommet så langt desverre. men om noen har gjort dette, så er det bare å skrike ut. men vil tro det bare er å nappe den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2009 Du må skru av hele den delen som lageret og simmeringen sitter i. Da vil alt fra 18-25 følge med. Når du har fått av det er det bare å begynne å varme del 18 mørk rødglødende mens du har en tertsj i spenn på den. (presspassning) kjøl ned aklsingsbiten og begynn å få akslingen ut av lageret. Du må selfølgelig ta av noen seegeringer først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2009 (endret) vurderer å begynne på dette snart, det er altså bare å skru ut flensen og så kommer alt ut? får man skrudd av dette uten å heise ned diffen? hva bør jeg kjøpe bortsett fra simringen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2009 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2009 opp igjen. noen som har gjort denne jobben? jeg lurer på om diffen må ned, eller om den kan sitte der. har hatt diffen nede før, og det var altfor kjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2009 opp igjen. noen som har gjort denne jobben? jeg lurer på om diffen må ned, eller om den kan sitte der. har hatt diffen nede før, og det var altfor kjett Jeg byttet de til drivakslene på diffen bak pga litt svetting. Det ble gjort uten å ha ned diffen så det må jo være mulig med den fremre også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...