#1 Skrevet Juli 19, 2009 En kjempekjekk tysker har ikke giddet å koble ferdig ryggelys og tåkelys i den refleks plata på bakluka mi, så jeg trenger litt bistand.. Kan noen snille sjeler med RS2, rusle uti garasjen å følge ledningene fra bakluka i toppen der, å se inni side dekselet (trolig venstre side baki bagasjerommet sett bakfra) om de ledningene er forbundet der med noen 4-6 polige multi kontakter? Fant nemlig en sort og en hvit plugg som (på husk her nå ) jeg mener var 6 polige der bak som ikke går til noe. Samt en mindre 2-3 polig sort plugg.. Fant 12V i alle, men ble noe usikker på målingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2009 Noen som gidder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2009 det liger noen bilder på http://www.vagcat.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 Hmmm.. Kontaktene nr 11 og 12 der ser jo litt kjent ut... Får vel bare begynne å måle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2009 Etter endel leting, og utmåling, så har jeg funnet det jeg trenger.. takker for hjelpen uansett Mr Skaala 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...