Papirer til H&R fjærer (Rallye Golf)

Anbefalte innlegg

Har anskaffet meg en Rallye Golf hvor det sitter på hvite H&R fjærer som det ikke følger med TÜV papirer på.

Har vært på den tyske hjemmesiden deres og letet, men står ikke oppført fjærer til Rallye Golf der lenger, og ikke fant jeg noe annet sted hvor man kan laste ned "utgåtte" papirer heller.

Fjærene har artikkelnummer 29447-1 så dermed blir spørsmålet om noen andre her i klubben har slike fjærer på sin Rallye eller G60 syncro og kunne tatt en kopi av sine papirer? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært til G2 2WD så hadde det ikke vært noe problem,men til akkurat denne bilen (G2 Syncro) er det noen produsenter som ikke gir med/lager TÛV papirer til ja. :(:)

Dette gjelder justerbart og forstår jeg? Finner ingen som kan gi meg H&R med tüv jeg ihvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjelder justerbart og forstår jeg? Finner ingen som kan gi meg H&R med tüv jeg ihvertfall..

Ja,desverre. :o Til 2WD ser jeg at man får med TÜV på alt i fra fjører -> justerbart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da som farsken.....

Nødt til å vise bilen med noen andre fjærer da når den dagen kommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.