#1 Skrevet Juli 19, 2009 Hei Clutch`en røyk på bilen hær om dagen. Møller sku ha 17 000,- før clutch å arbeid. Men jeg vil ha forsterket sachs clutch. Noen som vet kæm som selger det her til lands? Haster, må jo ha biln i kjørbar stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 Torshov tar inn på bestilling såvidt jeg vet. (de selger slitedeler til de fleste biler) Mekonomen, NorskbildelSenter osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2009 Hør med quattroco.com. De tar inn Sachs Performance clutch ved forespørsel Vurderer å gjøre det samme på min etterhvert. Er din bil chippet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2009 Vi kjøpte Sachs Performance Clutch gjennom QuattroCo og er veldig fornøyd Vet han har Tysklandstur i slutten av juli for å hente deler, så det lønner seg å ta kontakt så fort som mulig vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2009 Okei, ska høre me dem. thanks ja den er chipa, ca 200 hk Biln har funka helt som den skal på normal kjøring. men med engang man ska bynne å kjøre hardt da slure den som f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2009 det høres jo bra ut ska ringe han seinar idag. Så på sia tel sachsperformance.com dæm sku ha ca 590 euro ferdig levert. Den sku tåle 420+ nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2009 Biln har funka helt som den skal på normal kjøring. men med engang man ska bynne å kjøre hardt da slure den som f... Høres kjent ut ja Clutchen på vår A6 måtte byttes etter ca 65'000. Clutchpedalen blir endel tyngre, så det var litt overgang i starten, men nå synes jeg det fungerer veldig bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...