#1 Skrevet Juli 19, 2009 Repost eller ikke, dette er så herlig å se og høre på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 Rått!! Må si jeg er imponert over hvordan sjaføren tør å bruke redskapen i den trange løypa der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 Fy flate å trangt, og så jævlig fort det gikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2009 Han var ikke redd for å gasse iallfall !! :tilber: HEFTIG !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Snakker om å få tunnelsyn:D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2009 Rått!! Må si jeg er imponert over hvordan sjaføren tør å bruke redskapen i den trange løypa der! For ikke å snakke om hvordan tilskuerne tør å stå der - vi er beskyttet av en halm ball 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2009 Tømte gira rimelig fort gitt. Hadde vel gått farlig fort med moderne sekvensiell kasse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=hEK7POxpVeE&feature=related Denne gir meg frysninger.. Herregud for en lyd! Det var virkelig gutter som kunne kjøre bil før i tiden ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2009 Det var rått å se på! Men er kanskje ikke så trangt som det ser ut som? Dette er vel samme plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...