#1 Skrevet Juli 19, 2009 Vurderer å stikke å kjøpe en ny bil neste helg, om det går i orden med finansieringen og skal se på to nyere Audier. Ene er en 1,9TDI sedan, ifra 2005, og den andre er en 1,6 avant fra 2006, begge har klima. Noen kjente feil/svakheter med noen av dem? Begge biler er gådd 69.000km, noen servicer dem snart skal på da, som har en tendens til å være dyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 (endret) Vurderer å stikke å kjøpe en ny bil neste helg, om det går i orden med finansieringen og skal se på to nyere Audier. Ene er en 1,9TDI sedan, ifra 2005, og den andre er en 1,6 avant fra 2006, begge har klima. Noen kjente feil/svakheter med noen av dem? Begge biler er gådd 69.000km, noen servicer dem snart skal på da, som har en tendens til å være dyre? Hadde jeg vært deg så hadde jeg styrt laaaaangt unna den bilen med 1,6l Det er en helt ok motorstørrelse å ha i en Golf f.eks, men en A4 trenger mer for å bli litt spennende. 1,9TDI er dragrace bil i forhold;) ang.kjennte feil så er det multilink på disse bilene, men min erfaring er at det ikke er like mye problem på B6/B7 som på tidligere a4 og passat. Anbefaler deg å søke litt på forumet, det er igrunn samme bilen fra 2002 til 2008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2009 styreboksen til motoren og vindusheiser er vel eneste jeg har vært borti på disse.. har selv en B6 og denne har jeg hatt i to år uten noe prob... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2009 Tror jeg styrer unnav 1,6 litern ja. TDIen er en B7, og ikke B6. 1,6 blir for lite i forhold til hva jeg er vant med. Ifølge eier er bilen strøken, så mulig det blir ny bil om banken er snill noen i Tromsø som kan ta seg 20 minutter til å se litt på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...