Noen kjente feil med A4 2005-06?

Anbefalte innlegg

Vurderer å stikke å kjøpe en ny bil neste helg, om det går i orden med finansieringen :) og skal se på to nyere Audier. Ene er en 1,9TDI sedan, ifra 2005, og den andre er en 1,6 avant fra 2006, begge har klima. Noen kjente feil/svakheter med noen av dem? Begge biler er gådd 69.000km, noen servicer dem snart skal på da, som har en tendens til å være dyre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å stikke å kjøpe en ny bil neste helg, om det går i orden med finansieringen :) og skal se på to nyere Audier. Ene er en 1,9TDI sedan, ifra 2005, og den andre er en 1,6 avant fra 2006, begge har klima. Noen kjente feil/svakheter med noen av dem? Begge biler er gådd 69.000km, noen servicer dem snart skal på da, som har en tendens til å være dyre?

Hadde jeg vært deg så hadde jeg styrt laaaaangt unna den bilen med 1,6l

Det er en helt ok motorstørrelse å ha i en Golf f.eks, men en A4 trenger mer for å bli litt spennende.

1,9TDI er dragrace bil i forhold;)

ang.kjennte feil så er det multilink på disse bilene, men min erfaring er at det ikke er like mye problem på B6/B7 som på tidligere a4 og passat.

Anbefaler deg å søke litt på forumet, det er igrunn samme bilen fra 2002 til 2008.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

styreboksen til motoren og vindusheiser er vel eneste jeg har vært borti på disse.. har selv en B6 og denne har jeg hatt i to år uten noe prob...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg styrer unnav 1,6 litern ja. TDIen er en B7, og ikke B6. 1,6 blir for lite i forhold til hva jeg er vant med.

Ifølge eier er bilen strøken, så mulig det blir ny bil om banken er snill :) noen i Tromsø som kan ta seg 20 minutter til å se litt på bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.