#1 Skrevet Juli 19, 2009 Hei. Har merket i det siste at spyledysene til frontlyktene mine ikke går helt inn etter bruk. Har jeg vært ute å kjørt der de har vært i bruk, så må jeg gå frem og dytte de helt inn etterpå. Det varierer hvor mye de står ut, men må alltid presse ihvertfall 1 av sidene inn manuelt. Er det noe som kan smøres for å fikse dette? Eller hva kan jeg gjøre? Er det noe jeg burde dra til Audi å få fikset på nybil garantien? Vet liksom ikke hvor "alvorlig" noe slikt er og om det er noe som er vanlig? Håper det er noen som har noen innspill! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 Har være borti dette på jobben, pleirer somregel å være en garantisak dette, kan være eir/defekte dyser slik att den ikke returnerer skikkeli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2009 Aha, da tror jeg kanskje jeg stikker innom Audi og slår av en prat da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...