#1 Skrevet Juli 19, 2009 Har noen få bilder nå og mye film senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 19, 2009 fler her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 19, 2009 enda noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 19, 2009 legger ut mer når jeg er kommet hjem og har lastet opp filmene til youtube. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 19, 2009 (endret) Tok hele 11 bilder i løpet av helga Slik ser da....., ja: rolleyes , .. Pitlane ut på ACR.... Og det var ett av de seriøse bildene jeg tok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2009 Bilder (varierende kvalitet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2009 flere bilder Lars vs Oddbjørn Hei... Espen kjører rett frem jo!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2009 flere fra meg Høyrekurven her er virkelig rask og morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2009 vi pøser på med flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) jada har flere her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2009 more more more 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 20, 2009 more more 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 20, 2009 Ole Kristian får seg en tur med lars Fineste bilen stod Marius for Det var alt fra meg tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 20, 2009 Heldige med været ser jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Får slenge ut noen bilder jeg også da. Har ikke orket og redigere noe på de annet enn og krympe de i størrelse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 20, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 20, 2009 Mange fine bilder! Ser Nørve satser bra Synd med gira, men er vel straks på hjul igjen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 20, 2009 Ser det bare sånn ut, eller var det lite folk der i forhold til Våler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 20, 2009 Ser det bare sånn ut, eller var det lite folk der i forhold til Våler? Det var veldig dårlig oppmøte ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 20, 2009 Ser det bare sånn ut, eller var det lite folk der i forhold til Våler? Litt lite oppmøte ja , men skikkelig flott for oss som betalte 400kr og fikk ACR for oss selv Kjørte endel runder alene på norges desidert beste bane Men ikke så positivt for fremtidige treff sellfølgelig. Bilde fra Teknisk kontroll på lørdagsmorgen. Som gikk fint for min del Noen av trønderbilene på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...