#26 Skrevet Juli 20, 2009 Noen flere bilder av Morten Hansen`s nye arbeidsbil? Skimtet den såvidt på et bilde der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 20, 2009 Fyr løs med bilder må ha igjen noe for å ha brukt opp 4 dekk å 2 stk gir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 20, 2009 Fyr løs med bilder må ha igjen noe for å ha brukt opp 4 dekk å 2 stk gir En kompis som var innom treffet hadde noen bilder av deg i svingen før depoet, men han er ikke hjemmer før onsdag/torsdag, legger ut da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 20, 2009 Noen som har noen flere av min da? Grønn Avant.. Jeg har omtrent 400 bilder på bærbaren,skal se om jeg får sortert ut litt i morgen og lagt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 21, 2009 E det nån som har bilde av Einsern min me takgrind på banen?? Kjørt mest når det va lite trafikk så eg ikke sku være så mye i veien førr de me over 100hk... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 21, 2009 Hvorfor har så mange tatt bilde av medic damene på søndag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 21, 2009 Hvorfor har så mange tatt bilde av medic damene på søndag?? ka du tror? var jo så deilig at det fristet nesten å kresje så de måtte komme å hjelpe meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 21, 2009 Da prøver jeg noen flere. først i fra avreise og turen opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 21, 2009 Og her noen i fra banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 21, 2009 Bytting til banehjul og lufting av bremser. Corrado x2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 21, 2009 Flere fra banen. Beste 3 i VW utstillingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 21, 2009 Beste 3 i Audi utstillingen (Ja det var noen som "kjørte to biler" Husker ikke hva premien var for "sorry" men bildet legges ut. (de som vet kan skrive dette lenger ned) Longest distance. "1100 Km" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 21, 2009 Det var alle bildene jeg tok. Skal begynne med konvertering av film nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 21, 2009 My bra bilder!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 21, 2009 jørgen gerhardsen fikk premie for lengst bruk av refleksvest (nybegynner ferdighet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 21, 2009 (endret) Her er noen bilder av meg.. Skalert ned til 800x600 som om noen vil ha større format er det bare å si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 21, 2009 Enda flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 21, 2009 Flere bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 21, 2009 Flere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 21, 2009 Og mere....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 21, 2009 ++++++++ Kommer vel noe film fra bullet cam og snar tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 21, 2009 Mye fine bilder. Må bare si at jeg syntes den R32en var en drittøff bil. Har aldri sett en "live" før. Fet vogn.... Jeg var ikke der som betalende medlem, da jeg sto i utslippet og måtte jobbe for RRS, så en medlem til kan dere registrere at var der. Var skøy å få testet 1ern litt, men var begrenset med motorkraft, og banen er jo beregnet for høy hastighet. Måtte ty til bremsene 2 plasser rundt banen, inn i sone 8. (breisladdsvingen på baksida) og i siste sving. Fikk 120-130 på sletta og det var bare å holde fjøla.... hehe Håper vi får gjentatt treffet en annen gang, men kansje litt tidligere på sommeren? Porsche klubben tror jeg hadde vært en fin samarbeidspartner, det er ett gjeng seriøse karer som kun er interessert i å få kjørt. Og da Porsche nå havner under VAG så må jo det gå godt... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 22, 2009 Da har jeg fått konvertert to filmer. Og det lille jeg kjørte på banen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 23, 2009 Et lite inboardklipp filmet av Rune Sveian da han satt på med "co-piloten" min : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 24, 2009 et par runder i corradoen med trøndersk copilot:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...