#51 Skrevet Juli 24, 2009 Da har jeg fått konvertert to filmer. Og det lille jeg kjørte på banen. [YOUTUBE]p0-EvM__1SM[ Veldig bra bildekvalitet.... hvilket kamera bruker du ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 24, 2009 (endret) Da har jeg fått konvertert to filmer. Veldig bra bildekvalitet.... hvilket kamera bruker du ?? Canon LEGRIA HF20 (Måtte ha et ordentlig kamera når jeg først skulle ha meg ett nytt ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 25, 2009 Da er de siste filmene klare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 25, 2009 mye bra filming. alltid moro å se sin egen bil i fart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 26, 2009 ingen som har noe film fra lørdagen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 26, 2009 Hvem her inne eier den grønne Corradoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 26, 2009 Hvem her inne eier den grønne Corradoen? denne du tenker på? http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6785 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 26, 2009 Jhr ikke film, men bilder Lars har store problem med80`en bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 26, 2009 flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 26, 2009 siste fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 26, 2009 (endret) jaja du fikk no med litt da ingen som har bilder fra da det gikk uten all sanden da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 26, 2009 denne du tenker på? http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=6785 Ja, var den! Huska bare KF i reg. nummeret. Men da var det ikke den bilen jeg trodde! Kunne ligne på en jeg har hatt før! Noen år nyere den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...