Anbefalte innlegg

Hola!

Har vært litt shabby på forum-, og klubbfronten generelt i det siste, håper dette bedrer seg nå som man har jobb og hele greia :P

 

Anyways, jeg er egentlig ganske sikkert på dette selv, men vurderer å fikse meg helrøde baklys på 90'n. Spørsmålet blir da som følger;

 

Passer hjørnelysene fra B4 80 Avant (92->96) over på B3 sedan (87->91)?

Kjekt å vite før man legger 1200,- i ubrukelige deler.. Det har jeg gjort før :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd dette selv, men jeg har hørt fra andre at disse skal passe. Jeg mener at det har vært nevnt her på forumet tidlgiere, så prøv å søke litt så mener jeg at du skal få et positivt svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd og søkt litt, uten å få noe vettugt ut egentlig.. Men jeg setter all min lit til deg Per, og bestiller på Mandag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke for sikker, men enten var det at avant og sedan hadde ulik helling, ellers så var det b3 og b4 som var ulikt. Baklykter må da finnes på et huggeri..? Malvik eller Øysand vil jeg tro har.

 

mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hola!

Har vært litt shabby på forum-, og klubbfronten generelt i det siste, håper dette bedrer seg nå som man har jobb og hele greia :P

 

Anyways, jeg er egentlig ganske sikkert på dette selv, men vurderer å fikse meg helrøde baklys på 90'n. Spørsmålet blir da som følger;

 

Passer hjørnelysene fra B4 80 Avant (92->96) over på B3 sedan (87->91)?

Kjekt å vite før man legger 1200,- i ubrukelige deler.. Det har jeg gjort før :P

 

Ja de passer, monterte B4 avantbaklamper på en 88 A-80 nylig. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke for sikker, men enten var det at avant og sedan hadde ulik helling, ellers så var det b3 og b4 som var ulikt. Baklykter må da finnes på et huggeri..? Malvik eller Øysand vil jeg tro har.

 

mvh

EW

Antageligvis, men hvor mange avanter har du egentlig sett med røde baklamper? Jeg har iaffal ikke sett noen :P

 

Ja de passer, monterte B4 avantbaklamper på en 88 A-80 nylig. : ja :

Great! :) Da blir det bestilling i morra. Veit TSI har de for 1200,-. Anyone better? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke for sikker, men enten var det at avant og sedan hadde ulik helling, ellers så var det b3 og b4 som var ulikt. Baklykter må da finnes på et huggeri..? Malvik eller Øysand vil jeg tro har.

 

B3 sedan og B4 Avant har samme helling på baklysene, B4 sedan er anderledes, der er de mere loddrett på en måte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.