#51 Skrevet Januar 25, 2012 Det sto en åpen dumpventil i min s4. Byttet til en resirkventil. da ble den fin på tomgang igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 25, 2012 Hadde dette på en aan-motor med 400jonmap selv. Mener det var ES-tuning som snakket om et "kryss" som kunne settes inn før LMM for å stabilisere luftsrømmen der eller noe i den dur. Sjekket ikke mer rundt saken da jeg ble vant til å kjøre med halve foten på brems/gass-pedal og senere salg av bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 26, 2012 samme problem her.. stoppet enormt ofte før hos meg.. starta med skifte ut åpen dump til resirk, bensintrykk regulator, plugger, nytt prog fra es tuning, ny lmm (mindre), nytt kn filter, mye nytt i kjølesys, ganske tett og veldig høy drifts temp, ny tomgangs regulator, ny lambda, ny gassspjeld demper, rensa gasspjeld å, nytt batteri. blei vesentlig mye bedre, stoppet sjeldent.. skifta alle innsugsslangene til silikon å bilen blei perfekt... veldig merkbar forskjell. hadde dårlige slangeklemmer på, så det tok ikke lang tid blei litt tilbakefall. skrudde til igjen å blei fint. kan merke det av å til at turtallet vandrer litt langt ned når bilen har ligget i jevn hastighet å bremses ned hardt før man clutcher (spesielt hvis bilen er kald) men ikke stoppet ennå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 17, 2012 Jeg hadde en helt ny alu resirk fra 034 som stod på bilen som har lagd dette problemet. Jeg satte på original Bosch ventilen og nå er den helt fin. Min var også verst i oppoverbakke merkelig nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...