#1 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg lurer på hva som må til og event. hvem jeg må snakke med ang. å få godkjent min audi 80 b4 quattro med s2 motor. siden dette karrosseriet er levert med turbomotor kan jo ikke dette være umulig.. Blir takknemlig for svar Stig kristiansen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2009 Send et brev til biltilsynet FØR du begynner å bygge om og fortell dem hva du har tenkt å gjøre. Det du må gjøre er jo naturligvis å bygge om til S2-bremser eller tilsvarende. Usikker på om du må bytte nav/fjærbein. Er vell kanskje 4x108 på din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2009 Flere som sliter med å få det til: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156330 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 Send et brev til biltilsynet FØR du begynner å bygge om og fortell dem hva du har tenkt å gjøre. Det du må gjøre er jo naturligvis å bygge om til S2-bremser eller tilsvarende. Usikker på om du må bytte nav/fjærbein. Er vell kanskje 4x108 på din? Joda. Det er jo best å starte i rette enden. Bremser og hjulnav er jo greit, men det må da være noen som har en oversikt eller liknende over hva som må gjøres med et slikt karosseri for at det skal kunne godkjennes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...