foretrukne biler, C4, ved anskaffelse av delebil

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har begynt å se meg om etter en delebil, da jeg har blitt "hoppa på" av en illsint nordlending. Må skifte mange deler i front, og vurderer å hente en bil i Sverige.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet hvilke motorer/girkasser som er mest attraktive, så jeg kan selge videre og kanskje gjøre litt penger utav jobbinga også.

Derfor, tips tas mot med takk, da jeg heller betaler litt ekstra for en delebil hvor flere kan bli hjulpet med greie priser på vesentlige deler, samtidig som jeg kan få omsatt mest mulig av bilen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Populariteten på kasser/motorer henger også sammen med hva du må gi for hele bilen.

Av motorer så er det vel 2,2 20VT og 2,5tdi som lar seg videreselge relativt enkelt.

Av kasser er det vel 6 trinns Q til 4,2 og 2,2 20VT og både manuell og automat til 2,5 tdi.

Ulempen med å kjøpe noe med disse kombinasjonene er at du gir mer for dem og dersom tilstanden ikke er bra så går du på tap for du må jo garantere tilstanden dersom noen skal gidde å handle av deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent interiør og sportsstoler, clima, originale audifelger fra 16" og opp. original grill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var som mistenkt ja :P

Får vel se litt hva jeg kan komme over. Eller dersom noen vet av her til lands med ødelagt motor/gir så er jeg også interessert i det :P

Kommer vel mer informasjon etterhvert som jeg får tak i noe aktuelt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hø? Blitt kræsja i? Kjipe greier... Håper alt gikk bra med dere ellers da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra med oss ja, fysisk, men fikk ein jævli støkk. Vedkommende angrep biln helt umotivert, trodde det var en "ordinær" full tenåring i veien, og skulle passere, da han fløy opp, og slo i sideruta så det ble hakk (trolig etter ring på fingern) Rygga unna, for så litt etterpå å få han hoppende opp på panseret, og han bulka, ripa og bøyde panseret, bulka og ripa høyre forskjerm, og trampa i stykker fangeren.... Må bruke kasko, og må legge ut for egenandel inntil han kan klare å betale tilbake. Dersom han ikke blir dømt, blir det også bonustap. Så må nok bli en delebil og få kontantoppgjør fra selskapet.

Vedkommende var helt rabiat, hyla og skreik om hverandre og det frådet rundt kjeften på vedkommende... Har anmeldt forholdet i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helsike.... Var jo temmelig spesielt da! Får håpe han blir dømt nedenom og hjem...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.