#1 Skrevet Desember 26, 2004 Denne slår Europris klokka di Bjørn E..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En fremtidig hobbyrom/verksted klokke...... (Julegave til meg selv......) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2004 hehe, dødskul! har gjort det samme selv, men den henger på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2005 Hehe... Konge, Thomas!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2005 Kuul klokke!(ref. gult er kult... ) Er dette en klokke du har bestilt eller har du laget den selv? Kunne godt tenkt meg å kopiere ideen din! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2005 Har fått laget den av en dyrebutikk(!!!) Dvs Zolos ved Showtime(i Sfj) Sjekk http://www.zolos.no Men nå har jeg klart å ødelegge urverket...hm...(ikke spør hvordan) Så jeg tror jeg må ta en tur på Clas Ohlson.....Var det ikke de som hadde urverk billig(sa Bjørn E eller noen engang) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2005 Men i ettertid vil jeg vel anbefale andre til å lage den selv...kan umulig være spes vanskelig..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2005 Jeg bestillte min på http://www.sol.no under den foto siden der. Var ikke så dyrt, vet ikke om de har sånt lenger. Sendte hvertfal bare inn bilde og fikk klokka med bilde i posten få dager etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 3, 2005 Jepp, både clasern og Biltema har billige urverk, IKEA er også et alternativ. De har også tøffe klokker med ferdig skive etc. som er lette å demontere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2005 Er den ekte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1???+ ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2005 Hæ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2005 Hæ? Glem det, bare tuller med deg ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...