Anbefalte innlegg

har fått lekasje på min a6, noen som vet hvor dette kan komme inn?

det kommer inn på passasjersiden, litt i hanskerommet og en god del på gulvet. mistenker at ruta ikke er tett, eller no rundt pollenfiltret. noen som har vært borti dette???

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt tilfeller der pakningen rundt boksen til pollenfilteret har vært dårlig og lekekt inn vann pga det..

Åpna der å sjekket pakningen a? Er det veldig mye vann som kommer inn eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk drenering i rommet mellom torpedovegg og vindusrute, er helt vanlig at den går tett, Det er batteri, pollenfilter, vindusvisker og motorstyring som sitter her. Du må ut med batteri og plata under batteri for å komme til den ene, skal være to dreneringer.

Har du automat er det fare for styringsenheten til denne, sitter lokalisert i dette omerådet hvor du har lekkasje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det kommer inn en del,

har ikke sjekka den pakingen. får gjøre det imorra.

ja, har tatt ut de proppene under batteriet, så der er det åpent.

sendte bilen på riis bilglass i dag for å sjekke om ruta er tett, så får den igjen i morra.

men antaglig så er det nok pollenfiltret da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt samme problem 2 ganger. den ene gangen var det gummitettinga til der som panservaieren går gjennom torpedoveggen som var løs og den andre gangen var det dreneringa til klimaen som rett og slett var tett av sand og dritt. da renner dreneringsvannet rett inn i kupen.

Sjekk under hanserommet helt mot mittkonsollen. sett klimaen på, å la bilen stå på tomgang ei stund se så etter vann som kommer ned langs gulvteppet helt i overkant oppunder hanskerommet .

Du må brette vekk teppet litt for å komme til selve dreneringa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt samme problem 2 ganger. den ene gangen var det gummitettinga til der som panservaieren går gjennom torpedoveggen som var løs og den andre gangen var det dreneringa til klimaen som rett og slett var tett av sand og dritt. da renner dreneringsvannet rett inn i kupen.

Sjekk under hanserommet helt mot mittkonsollen. sett klimaen på, å la bilen stå på tomgang ei stund se så etter vann som kommer ned langs gulvteppet helt i overkant oppunder hanskerommet .

Du må brette vekk teppet litt for å komme til selve dreneringa.

skal sjekke det med panservaieren å. kommer bare vann når det regner, så tror ikke det er klimaen som det er noe med. men kan jo alltids sjekke når jeg først holder på.

takk for svar folkens;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.