#1 Skrevet Juli 20, 2009 Jeg er på jakt etter nettsteder der dem selger motor deler til vr6 motor til ok pris på delene og frakt. Det er snakk om veivlager,stempelringer,slipesett til blokka og mulig ei topppakkning. takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2009 mjm autohaus, fourseasiontuning, etc.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2009 mjm autohaus, fourseasiontuning, etc.... hvis du hadde hatt adressa til de så hadde jeg vært meget takknemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 De finner du nok på google. Kan også trygt anbefale GermanAutoParts.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2009 De finner du nok på google. Kan også trygt anbefale GermanAutoParts.com Tusen takk Da har jeg lagt inn bestilling på rest delene jeg mangler til gjennoppbygginga av motoren min + litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2009 og pap-parts.com:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...