#1 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) Endelig har jeg fått bilen EU godkjent og tatt firehjuls kontroll. Men helt tilfeldig oppdaget jeg at noe så litt galt ut bakstillingen. Ta en titt på bildene. Noen ide hva som kan være galt? Å ja. Dekk og felg er i samme dim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2009 Andre siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2009 øhhh... Hvordan fikk de til det a? Også godkjenne det? hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) mmm. Travelt med å komme seg på ferie? Eventuelt at dette kan ha skjedd i ettertid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2009 (endret) er vell ganske normalt på c4 det der... kan justerest på panhard staget og hjulvinkler blir ikke sjekket ved eu kontroll. edit: så ikke att du hadde tatt hjul kontroll.. da har verkstedet justert litt uten og tenke ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2009 panhard-stag på quattro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2009 Hei Eirik, Kan nok se ut som om det er det som er feilen. Er nok gjort en liten feil dær under justering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2009 Høyrebakhjulet har jo møkkfeil camber.. Bare å justere inn igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2009 Problemet e nok justeringa ja. Vært under bilen å målt litt. Dær fant jeg de 2cm formye som hjulet stikker ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...