#1 Skrevet Juli 20, 2009 Noen som kjenner til utstyr for å få sandblåst noen stålfelger, og eventuelt få lakkert opp dem igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2009 om det er stålfelger så har skibsverftet sandblåseutstyr, og lakkering er det mange som gjør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2009 fint, skal høre på verftet... Noen som kan anbefale en farge(grå naturligvis:)) som ser mest mulig "orginal" ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2009 om det er snakk om felger til en personbil så ville jeg sendt dem til fauske for glassblåsing og pulverlakkering. men jeg tolket det dit hen at det ikke var så nøye,.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 om det er snakk om felger til en personbil så ville jeg sendt dem til fauske for glassblåsing og pulverlakkering.men jeg tolket det dit hen at det ikke var så nøye,.. Ja, nå syns jeg du legger lista litt høyt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...