#1 Skrevet Juli 21, 2009 hei;) Har et seriøst problem med at det dugger noe Jæ... i nedre halvdel av frontruten når det regner ute. hva kan det være? lekasje? kjenner ingen kald luftstrøm på innsiden når jeg kjører. mvh vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2009 Prøv å se om ikke det er en del vann i kassa mellom motorrom og kupé, (der vindusviskere, AC og slikt sitter) det er ikke veldig sjeldent at dreneringen tetter seg der.. Det er en gummigjennomføring i bunn av kassa som kan tette seg etter år med kompost. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2009 Dette har skjedd med meg også, men det gikk så langt at jeg ble våt opptil knærne når jeg kjørte, var kompost i dreneringen midt i vannkassa, vedder på att til sommeren så hadde jeg måtte bruke kantklipper nedi der! var med den gamle C4 A6en min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2009 det skal sjekkes snarest;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2009 Helt normalt at det fylles med dritt rundt inntaket i vannkassa og oversvømmes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2009 Du kan også sjekke at fjæren som drar igjen resirkulerings-klaffen er hel (bak hanskerommet). Hvis denne fjæren ryker, resirkuleres luften hele tiden og det dugger raskt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2009 Fant ingen dritt som tettet igjen jeg.. skal sjekke om den fjærern er i god behold i morgen. Men det dugger bare når det er mye regn så det tyder jo på at det samler seg vann en plass: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2009 Holder en knapp på fjæra jeg Har bytta den selv på 200'n jeg hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2009 Har du sjekka pollenfilteret ditt? Var sånn på 4er golfn min. Ble borte da jeg bytta det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2009 Du kan også sjekke at fjæren som drar igjen resirkulerings-klaffen er hel (bak hanskerommet). Hvis denne fjæren ryker, resirkuleres luften hele tiden og det dugger raskt. har sjekket bak hanskerommet, men så ingen fjær:p må jeg demontere noen deksel for å komme til eller? ca størrelse på fjæren? mvh vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2009 Har du sjekka pollenfilteret ditt? Var sånn på 4er golfn min. Ble borte da jeg bytta det.. hmm.. har ikke sjekka det nei.. blir neste å sjekke det da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2009 har sjekket bak hanskerommet, men så ingen fjær:p Du må kanskje ta ut hanskerommet for å se. Her er illustrasjon av mekanismen: Hentet fra http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ac.html#recirc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 9, 2010 Tar opp denne igjen. Har åpnet på min s4 1992mod finner spjeldet bak hanskerommet, men ingeting er festet til det. Ingen arm eller fjær. Noen som har bildet (real life??) Når jeg trykker på resirkknappen åner dette spjeldet seg og det blåser ut her. Har lett masse i ETKA og vært på møller men de kunne heller ikke hjelpe meg. (De fant heller ikke delen i ETKA, og tre forskjellige prøvde i 45min)) Fins det noen bilder eller eller noe annen dokumentasjon bak hanske rommet?? (Ingenting i "Haynes" heller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...