A4 nav på 80 competition quattro

Anbefalte innlegg

hei, skal bytte til 5x112 boltdimensjon på competitionen min, og har funnet ut at A4 quattro bruker samme hjullager (75mm) og har like mange tenner på akslingen ifølge Meca sin webshop.. men fant ingen spindler på meca sine sider, så lurte jeg på om di og er like? noen som har gjort dette før eller ? : klø :

trenger vell ikke gjøre noe bak utenom å sette på 5 bolts skive da begge er 245mm, men fremme så står på meca at min har 280mm skive, mens S2'n har 276mm.. stemmer dette? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal bruke a4 nav i 80 lagerhus bygger navet 18mm for lite slik at du må ha spacer bak skivene for å få de på rett plass i forhold til calipper. og så må kanten rundt lageret slipes av slik at ikke navet tar i lagerhuset.. på min audi 80 b4 2.3 var skivene like store som s2 men de ifra s2`en var tykkere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skal bruke a4 nav i 80 lagerhus bygger navet 18mm for lite slik at du må ha spacer bak skivene for å få de på rett plass i forhold til calipper. og så må kanten rundt lageret slipes av slik at ikke navet tar i lagerhuset.. på min audi 80 b4 2.3 var skivene like store som s2 men de ifra s2`en var tykkere.

18mm var jo ganske mye.. må vell kjøpe 20mm spacere i tillegg da, er det noe bra å kjøre med da? sliter vell mye på hjullager på en 300hk bil det eller? noe annet som er lettere eller billigere å gjør?

skal jeg ha spindler fra S2 så må jeg vell ha nytt lagerhus i tillegg? for den har 80mm lager

hva med RS4 spindler? noen som har info om det? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det enkleste blir vell å få tak i hjullagerhus med nav ifra s2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.