#1 Skrevet Juli 21, 2009 haloo folkens jeg driver å holder på med en ombygging men gidder ikke å lakke bilen før jeg har ordnet alle papirene på bilen. det jeg trenger er dokumentasjon på at et g60 golf karroseri er likt med et vanlig karroseri type 1,6. iallefall her er rammenumrene. GOLF 2 G60 WVWZZZ1GZMW 274605 GOLF 2 1,6 WVWZZZ1GZMB 067880 DEN SISTE BOKSTAVEN I RAMMENR ER FORSKJELLIG DET SKAL VISTNOKK VÆRE PRODUKSJONSFABRIKKEN DER DEN ER PROD GOLF 1,6 ER PROD I BRÜSSEL MEN G60 HVET JEG IKKE HVOR DEN ER PROD??????? ER DET WOLFSBURG ELLER??????? FOR MEG SÅ SER DET UT SOM KARROSERIENE ER LIKE ??? NOEN SOM HAR FORSLAG?????:tr: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2009 W=er produksjonssted Wolfsburg og B= Brussel på Golf 2 Eneste som kan gi en slik "godkjenning" er Møller dersom de har papirer på det fra tyskland prøv typegodkjenning(@)moller.no Karrosseriene er helt like men BT/trafikkstasjonen krever ett brev som sier det slik at de slipper å ta ansvar som vanlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2009 W=er produksjonssted Wolfsburg og B= Brussel på Golf 2 Eneste som kan gi en slik "godkjenning" er Møller dersom de har papirer på det fra tyskland prøv typegodkjenning(@)moller.no Karrosseriene er helt like men BT/trafikkstasjonen krever ett brev som sier det slik at de slipper å ta ansvar som vanlig har prøvd 2 lokale verksteder å lure de til men uten hell. he au prøvd typegodkjenning. men de kan heller ikke . nå he æg sent meil til tyskland så får se da . hvis ikke så blir det en gti uten kompressor når æg tar eu kontroll.he he jeg he stående et slikt karroseri også 1984 mod faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2009 Eneste forskjellen jeg finner i farta er at rammevangene foran er forskjellige på GTI G60/16V og vanlig golf (de har spesifikt annet delenummer) resten av delene er like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2009 Da kan fortsettelsen på denne saken taes i den første tråden om dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=159818. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...