#1 Skrevet Desember 26, 2004 Første lokallagsmøte i 2005 i Haugesund blir på Peppes Pizza torsdag 6. januar klokka 19.30. Håper så mange som mulig har mulighet å komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2004 Første lokallagsmøte i 2005 i Haugesund blir på Peppes Pizza torsdag 6. januar klokka 19.30. Håper så mange som mulig har mulighet å komme! kunne det vert ein ide og reservert bord? det e ikkje første gang me har komt inn og spurt om de har bord til 20stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2004 Er vel litt vanskeligt å resvere bord da det varierer mello 8-20mann , men vi kan jo prøve å få reservert av hele den delen mot kaien (slik som møtet for 2 ganger siden) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2004 er det ikke bedre å reservere kroken da? får jo plass til alle 20 mann der og vi sitter mye bedre, i tillegg er det mye lettere og prate med folk da.. hadde nok vært greit og reservert ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2005 Ta også reserver bord du glenn så er vi "sikret" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2005 lokallags styret får ta seg av disse tingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2005 Er fritt fram for andre enn de i styre å gjør ting for lokallaget.... en behøver f.eks. ikke være i styre for å resvere bord på Peppes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2005 Håper att flest mulig kommer denne gang også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2005 ringe du da Rling jeg kommer vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2005 Ok! Jeg skal ringe å bestille bord å forklare at vi sansyneligvis blir en 15-20 mann men at det ikke blir noe surt viss det bare dukker opp f.eks 10 mann ! 6jan 19:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2005 husk å få oss i "båsen" til venstre for kassen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2005 Jobber til 2000 den dagen, men kommer så snart som mulig etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 5, 2005 Jobber fra 15 til 23 den kvelden .. treffer nesten altid når jeg er på jobb dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 5, 2005 Satser på å stille jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 5, 2005 Eg så hadde gled meg te å reisa te by´n, men bilen e ikke ferdig endo.. stile sterkera neste gang.. vist den e ferdig då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 5, 2005 Det er fare for at jeg ikke kan komme likevel... Må se det an. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 5, 2005 Ser dårlig ut for min del også da jeg MÅ være ferdig med masse papir arbeid til fredags morgen. Har jobbet siden 07:30 til kl 21:30 i dag , og blir vel ikke noe kortere tid i morgen er jeg redd! Viss jeg plutseligt skulle få noen overnaturlige krefter så kan det hende jeg er ferdig til 8... Da kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 6, 2005 jobber kveldskift så det blir ikkje noe møte for min del:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 6, 2005 Blir JAFFAL ikke noe møte på meg......... Må sikkert sitte til sent i natt med alt dette dritet... har mest lyst å knekke i sammen å grine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 6, 2005 var vel ca 15stk i dag... godt oppmøte, selv om mange av de gamle traverene manglet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2005 skulle ha vært med men det gikk rett te helvætte i tingretten i dag så eg orka ikkje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 7, 2005 var vel ca 15stk i dag... godt oppmøte, selv om mange av de gamle traverene manglet.. Det var jo bra med tanke på at det var en del som manglet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 7, 2005 Va da noe spes så skjedde på møtet??? For dei som ikke hadde den kjekke gleden av å vera til stede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 7, 2005 Va da noe spes så skjedde på møtet??? For dei som ikke hadde den kjekke gleden av å vera til stede ingenting seriøst som kom frem nei, bare god gammaldags bilprat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 7, 2005 okey, ingen problemer me parkering, mat elle... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...