#1 Skrevet Juli 21, 2009 Noen som vet hvilke biler/DSG/motorkombinasjoner som har launch control i utgangspunktet? (Dvs mulighet for å "rivstarte" med høyere turtall ved å holde bremsen inne og gi gass i forkant. ESP av, og DSG i S eller manuell). Mulig å endre med VAG-COM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2009 Jeg har ikke, den stanger først mot bremsene og deretter dras RPM ned til 1200. Er det kun GTI/20TSFI/DSG som har launch control? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2009 Min TT har launch control . 2,0 TFSI / S-Tronic ("DSG"). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2009 Flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2009 Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2009 R32 MK5 har det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2009 Ingen Diesel DSG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2009 R32 Mk4 også! Denne bilen var også den første vag med dsg og 4Motion. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2009 1.4 tsi DSG har det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2009 A3 3.2dsg har også, da har sikkert TT med samme motor å Har sett filmer av at noen har endret launch turtall fra 3200rpm til 5000rpm, tror det gjøres med Vag Com ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2009 Diesel: Golf Mk VI GTD DSG har LC: Amerikanske nettsider skriver om at andre TDI også kan ha det. Men da fra 2000 o/min (som GTD) og ikke 3000 som bensin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2009 Min Golf V GTI Edition 30 har launch control hvertfall! ligger med med egen bruksanvisning på den fra VW i mappa! Tror alle GTI med DSG har launch funksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...