#1 Skrevet Juli 21, 2009 Jeg har nå gått tom for ideer for hva som kan gjøre at vr`n ikke vil fyre: gråter :, så søker nå etter her. Jeg bor i Gjøvik/Hunndalen. Bilen står inne i ett oppvarmet verksted med mye verktøy. Motor`n går rundt på starter`n. Håper at noen har lyst til å hjelpe meg. :tilber: Hadde vært konge å fått fyra den før treffet på rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2009 Få den til oppegård elektro diesel på kolbotn, og få Ansten svendsen til å se på den, går den ikke etter det,finnes det ikke håp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2009 Hæ? Er det ingen i lokallaget som gidder hjelpe en stakkar i nød? Noen tips: Du har jo tydeligvis en annen VR6 som går, så da må det vel være mulig å sammenligne/låne deler? Ellers er vel rekkefølgen: Bensin (løsne rør ved filter eller nær fuelrail for å se om det strømmer brukbart når du drar på starter, hvis ikke; sjekk fuelrelé eller pumpe. Tenning: Får du bensin så sjekk om du har bra gnist, mangler den er det flere muligheter, men hallsensor(er), startsperre og ECU er jo relativt sikre kilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2009 Hæ? Er det ingen i lokallaget som gidder hjelpe en stakkar i nød? Noen tips: Du har jo tydeligvis en annen VR6 som går, så da må det vel være mulig å sammenligne/låne deler? Ellers er vel rekkefølgen: Bensin (løsne rør ved filter eller nær fuelrail for å se om det strømmer brukbart når du drar på starter, hvis ikke; sjekk fuelrelé eller pumpe. Tenning: Får du bensin så sjekk om du har bra gnist, mangler den er det flere muligheter, men hallsensor(er), startsperre og ECU er jo relativt sikre kilder. Har skjekka dette her ama.. Har fagbrev som bilmekaniker, men har egentlig aldri skjønt meg noe på elektro i praksis. Teori går fint, for da er det helt flatt opptegnet på et ark. Alt gar i surr når ledninga går fram å tilbake overalt. Har ikke en anna bil som går. er en delebil det, som denne motor`n er tatt ifra. Motor startet i delebilen, men nå har jeg gnist de 2 første sek jeg dra på startern, så blir`n borte. Bensin får den plenti med. Hørt at neon sier at coilpack`n min er mongo å at det kan være startsperre pluss mye anna. Tenkte det da er best å sette saken til noen som har vr6 i fingra. Hadde det vært 5èr sku jeg fiksa`n;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2009 Få den til oppegård elektro diesel på kolbotn, og få Ansten svendsen til å se på den, går den ikke etter det,finnes det ikke håp!! Takker: vinke : Skal ta en telefon dit etterpå jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2009 ... men nå har jeg gnist de 2 første sek jeg dra på startern, så blir`n borte. Dette høres ut som standard startsperre problematikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2009 gnist i 2 sec og så borte er startsperre ja. flytt over startsperra fra delebilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2009 gnist i 2 sec og så borte er startsperre ja. flytt over startsperra fra delebilen Har du lyst, har du lov: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2009 Kan sikkert ta en titt på søndag etter tour de mjøsa feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2009 Kan sikkert ta en titt på søndag etter tour de mjøsa feks? Det hadde jo vært knall:) Ta kontakt på 95739181 når du er her da vettu:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2009 Fortsatt ikke fått fyr på vr`n: bh :, så hjelp mottas med takk å ære! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...