Vr6 ekspert/Elektriker ønskes leid!

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått tom for ideer for hva som kan gjøre at vr`n ikke vil fyre: gråter :: klø :, så søker nå etter : hjelp : her. Jeg bor i Gjøvik/Hunndalen. Bilen står inne i ett oppvarmet verksted med mye verktøy.

Motor`n går rundt på starter`n. Håper at noen har lyst til å hjelpe meg. :tilber::tilber:

Hadde vært konge å fått fyra den før treffet på rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få den til oppegård elektro diesel på kolbotn, og få Ansten svendsen til å se på den, går den ikke etter det,finnes det ikke håp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Er det ingen i lokallaget som gidder hjelpe en stakkar i nød? ;)

Noen tips: Du har jo tydeligvis en annen VR6 som går, så da må det vel være mulig å sammenligne/låne deler?

Ellers er vel rekkefølgen: Bensin (løsne rør ved filter eller nær fuelrail for å se om det strømmer brukbart når du drar på starter, hvis ikke; sjekk fuelrelé eller pumpe.

Tenning: Får du bensin så sjekk om du har bra gnist, mangler den er det flere muligheter, men hallsensor(er), startsperre og ECU er jo relativt sikre kilder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ? Er det ingen i lokallaget som gidder hjelpe en stakkar i nød? ;)

Noen tips: Du har jo tydeligvis en annen VR6 som går, så da må det vel være mulig å sammenligne/låne deler?

Ellers er vel rekkefølgen: Bensin (løsne rør ved filter eller nær fuelrail for å se om det strømmer brukbart når du drar på starter, hvis ikke; sjekk fuelrelé eller pumpe.

Tenning: Får du bensin så sjekk om du har bra gnist, mangler den er det flere muligheter, men hallsensor(er), startsperre og ECU er jo relativt sikre kilder.

 

Har skjekka dette her ama.. Har fagbrev som bilmekaniker, men har egentlig aldri skjønt meg noe på elektro i praksis. Teori går fint, for da er det helt flatt opptegnet på et ark. Alt gar i surr når ledninga går fram å tilbake overalt. Har ikke en anna bil som går. er en delebil det, som denne motor`n er tatt ifra. Motor startet i delebilen, men nå har jeg gnist de 2 første sek jeg dra på startern, så blir`n borte.

Bensin får den plenti med. Hørt at neon sier at coilpack`n min er mongo å at det kan være startsperre pluss mye anna.

Tenkte det da er best å sette saken til noen som har vr6 i fingra. Hadde det vært 5èr sku jeg fiksa`n;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få den til oppegård elektro diesel på kolbotn, og få Ansten svendsen til å se på den, går den ikke etter det,finnes det ikke håp!!

 

Takker: vinke : Skal ta en telefon dit etterpå jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

... men nå har jeg gnist de 2 første sek jeg dra på startern, så blir`n borte.

 

Dette høres ut som standard startsperre problematikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gnist i 2 sec og så borte er startsperre ja. flytt over startsperra fra delebilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gnist i 2 sec og så borte er startsperre ja. flytt over startsperra fra delebilen ;)

 

Har du lyst, har du lov: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert ta en titt på søndag etter tour de mjøsa feks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert ta en titt på søndag etter tour de mjøsa feks?

Det hadde jo vært knall:) Ta kontakt på 95739181 når du er her da vettu:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått fyr på vr`n: bh :, så hjelp mottas med takk å ære!:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.