#1 Skrevet Juli 21, 2009 Som sagt så e eg på jakt itte røyr som eg kan laga eksos av. 2,5-3" røyr e det snakk om. Trenge sikkert en bortimot 5m. Ngn som au veit om kor eg kan få bøyd sånne røyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2009 Bilextra selger no masse løse eksos deler. Rustfritt har de og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Og biltema og torshov også har slikt opptil 3".De har også forskjellige bend, som vel bilxtra også har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 http://www.ray.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 Meierirør er vel og anbefale. Men da må du sveise selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2009 Regner med å sveise selv, eller får onkelen min til å sveise for meg tror jeg. Han har gjort en del custom kan man si.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2009 Turbopower har en del greier. Virker rimelige og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...