#1 Skrevet Juli 22, 2009 har gått i 1.5 dag nå, att å fra opp og ned, trekke fra og en i mente.. jeg klarer ikke og bestemme meg for hvilken grill jeg vil ha. skal jeg ha den orginale? skal jeg ha sånn Kamei netting grill, eller skal jeg ha emblemfri grill`? nå kjører jeg uten, måtte ta den av da jeg ikke fikk opp panseret sitter og ser på bildetråden av S6 stv/varebiler, og ser mye peeeent! men låner litt bilder jeg fra forumet til respektive: sånn grill? eller sånn? eller sånn? må seff være S6 emblem i grillen uansett:p dette er valgets kval! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 S6+ grill som er på Torstein sin S4 (bildet i midten). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Stemmer også for den i midten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 S6+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 hvordan får jeg tak i denne grillen da? delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2009 S6 plus grillen ser jo bra ut, denne får du nok tak i hos møller: 4A0 853 651 F A40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2009 blir sikkert en "billig" penge men ska høre me de;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2009 Du må regne med 2-3000 kr. Personlig syns jeg grillen bør matche resten. Har du kromlister rundt vindaugene, og/eller rails er det jo pent med standard grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2009 Stemmer for S6+, men Thomas har et godt poeng! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2009 da stemmer jeg på den øverste..ehh..:)hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2009 S6+ grillen koster 2.258,50 inkl.mva og 15%rabatt (emblem følger ikke med) Om du har sorte lister/rails, ville jeg klart valgt S6+ grill med S6 emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...