#1 Skrevet Juli 22, 2009 Copy/paste fra et annet forum, skal hjelpe en kompis i nød.. Han har en Opel Vectra A som han vil bruke instumentene fra Audi, 80/90/S2/osv, i... Så har han forvillet seg litt.. Here it comes! Har fått tak i ekstra instrumenter som har sått i en calibra. Disse stammer fra Audi 80/90/100 quatro eller GTE etter litt research. Er forresten til volt, olje temp og trykk Problemet ligger i bakkant der det er 6 pinner som stikker ut av kretskortet. Jeg vet ikke hvilke som er til hvilke. Etter litt leting og tips fra Turbomega fant jeg koblinskjema til den. Likevel så vet jeg ikke hva som er pinne nr1 eller 2 osv. på printerkortet. Har kommet frem til at pinne nr1 er jord fra venstre øverste rad og det skal være nr 5 ifølge skjemaet uten at jeg er helt sikker. Er det noen som kan hjelpe meg litt med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 Er litt i tvil på om der faktisk er den " oil pres control unit " som er nevnt på tegningen du har.... ( eller om det er noe annet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Jeg er sannelig ikke sikker. Det er ikke meg som har originalbildene, han som postet det på NGBF.no har originalbildene, han måtte skalere de ned for å få plass til bildet på forumet. Men er det sånn nogenlunde likt ledningsnett på en Opel Vectra A vet du det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 Det skjemaet du har der er til noe annet. Skjemaet som handler om ekstrainstrumentene vedlagt. Desverre er ikke ekstrainstrumentene tegnet inn som en enhet med pinnespesifikasjon men det burde være meget enkelt å måle seg frem til hva som er hva på den enheten der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 Flott! Takk! Skal si ifra til han karen som trenger hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...